1. 7. 2023–31. 12. 2025 Místní akční plán pro rozvoj vzdělávání v ORP Mnichovo Hradiště
MAP IV Mnichovohradišťsko
Vítáme Vás na stránkách projektu MAP IV Mnichovohradišťsko na správném místě pro všechny, kterých se týká vzdělávání dětí a žáků na Mnichovohradišťsku. Navazujeme na činnost projektů MAP I, MAP II a MAP III. Tyto projekty za více než sedm let své působnosti propojovaly učitele, ředitele, děti a žáky, neformální vzdělavatele, rodiče, zřizovatele, školy, spolky a všechny zájemce z řad jednotlivců i organizací, jichž se týká vzdělávání na území obce s rozšířenou působností Mnichovo Hradiště.
Společně jsme se setkávali, diskutovali, zažívali semináře či přednášky s rozmanitou výchovně-vzdělávací tematikou (v dobách covidu pak webináře), vyjížděli jsme na tematické exkurze či inspirativní návštěvy. V rámci projektu MAP IV se budeme i nadále vzájemně potkávat při činnostech v pracovních skupinách, vyjedeme za těmi, kteří díky svým zkušenostem a dovednostem ukazují dobrou praxí ve svém oboru, společně budeme hovořit o aktuálních i nadčasových tématech, tvořit regionální učebnici či sdílet zkušenosti a nápady v území.
Přijďte tedy na některou z MAPích akcí, zapojte se do pracovní skupiny, sdílejte své tipy do výuky i do výchovy dětí, získejte znalosti, dovednosti či inspiraci pro práci s dětmi - ve škole, v mimoškolní činnosti či doma. Nezůstávejte jen na webu - zažijte společné chvíli s těmi, kterým na vzdělávání dětí záleží!
Jste vítáni!
< 2025 >
Únor 6
  • 06

    Jak učit žáky historickou gramotnost? (badatelsky orientovaná výuka v humanitních předmětech)

    09:00 -16:00
    2025.02.06

    Jak učit žáky historickou gramotnost? 

    (badatelsky orientovaná výuka v humanitních předmětech)

    čtvrtek 6. 2. 2025 od 9:00 do 16:00 hodin
    KLUB Mn. Hradiště s.r.o., Masarykovo náměstí 299, Mnichovo Hradiště

    Chcete, aby se vaši žáci neučili pouze znát historická fakta, ale aktivně minulost poznávali? Vyzkoušejte badatelsky orientovou výuku! Prostřednictvím vlastní práce s historickými prameny žáci odpovídají na otázky a učí se přemýšlet. Workshop s Mgr. Jiřím Karenem, Ph.D. nabízí učitelům praktické nástroje a strategie pro promyšlené plánování, realizaci a hodnocení výuky. Seznámíme se s klíčovými principy a s příležitostmi badatelsky orientované a responzivní výuky. Zjistíme, jak lze úskalí a limity tohoto přístupu vyřešit pomocí tzv. “gramotností výuky”.

    Dotkneme se i formulace krátkodobých i dlouhodobých vzdělávacích cílů a možnosti efektivního využití formativního a kriteriálního hodnocení (mapy pokroku, testy gramotností, okamžitá zpětná vazba). Vyzkoušíme si několik lekcí a navrhneme jejich úpravy pro svoji praxi.

    Workshop je primárně určen učitelům společenskovědních předmětů druhého stupně, ale přínos může mít i pro pedagogy jiných aprobací.

    Akce je pro účastníky zdarma.

    Přihlášení: ZDE

    Pozvánka ke stažení